سلام دوستان شرمنده كه يه مدته نيستم به خاطر امتحانامه
انشالله 91/10/24ميام
احترام به نیاز مشتری در صنایع خودرو سازی آلمان
صنایع خودرو سازی در آلمان به جهت احترام به مشتریان کوتاه قد خود ، اقدام به تولید خودروهایی در اندازه کوچک و مناسب با قد مشتریان نموده اند.
برای دیدن تصاویر به _ ادامه مطلب _ بروید.
ادامــــــه مطلب
وقتی کسی رو که دوست داری تماشا میکنی و اون حواسش نیست
لطفاً به _ ادامه مطلب _ بروید.
ادامــــــه مطلب
کم کم تفاوت ظریف میان نگهداشتن یک دست لطفا به _ادامه مطلب_ مراجعه فرمائید
و زنجیر کردن یک روح را یاد خواهی گرفت.
اینکه عشق تکیهکردن نیست
و رفاقت، اطمینان خاطر.
ادامــــــه مطلب
در چین هرکی مزاحم دخترا بشه 12 ساعت باهاش اینکارو میکنن
تصورش رو کنید اگه در ایران هم اینکار بود همه رو درختا آویزون بودن.
اگر قرار باشه که تو ایران هم این مجازات پیاده بشه، شهرداری باید کلی درخت بکاره
بخند
حتی اگر لبهایت انحنای خندیدن رابلد نیستند
حتی اگر لبخندت ژست خشک وتانخورده ی آدم بزرگ ها رابهم بزند
برای خواندن متن به _ ادامه مطلب _ بروید.
ادامــــــه مطلب
لامبورگینی یکی از معتبرترین شرکت های اتومبیل سازی در دنیا است. این شرکت خودروساز در سال 1963 تاسیس شد و از همان ابتدا کار را روی هیجان و سرعت اتومبیلرانی متمرکز کرد. اما این شرکت علیرغم به دست آوردن طرفداران زیاد؛ در طی سال ها کم کم افت کرد و نتوانست به عنوان یک شرکت منسجم و مطمئن، اطمینان خریداران را جلب کند ولی وقتی آلمان وارد صحنه شد، اوضاع تغییر کرد.
شرکت آلمانی آئودی؛ لامبورگینی را خرید و شروع به توسعه و ساخت ماشین های با کیفیتی کرد که توانستند نام لامبورگینی را بالا برده و آن را به یک برند فوق العاده در ساخت سوپرماشین ها تبدیل کنند. البته آلمانی ها دوست نداشتند هویت ایتالیایی لامبورگینی را تغییر دهند. پس لامبورگینی در ایتالیا باقی ماند.
مهندسی آلمانی نه تنها روی پلتفرم ماشین ها تاثیر گذاشت، بلکه نحوه پژوهش، ساخت و به کارگیری فناوری های جدید در سوپر ماشین ها را هم به کلی تغییر داد. در این مطلب می خواهیم سری به لامبورگینی بزنیم تا ببینیم این کارخانه چه مراحلی را تا نهایی کردن یک محصول می پیماید.
بگذارید اول سری به ساختمان کارخانه بزنیم. ساختمان بزرگتر شیشه ای، مدرن تر است. اما ساختمان سفیدی که در سمت راست می بینید، توسط فررنچو لامبورگینی، موسس این شرکت گشایش یافته است.
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
تصویر زیر مونتاژ قسمت جلوی بدنه فیبر کربنی را نشان می دهد که دارد به کابین پیوند می خورد. در ادامه مطلب نگاهی خواهیم انداخت به مراحلی که بعد از کامل شدن طراحی اولیه یک محصول انجام می شوند.
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
در مرحله زیر، بخش های از پیش ساخته شده محصول به طور دستی متصل شده و یک نمونه واقعی از محصول را ایجاد می کنند. این نمونه مورد تست و آزمایش قرار میگیرد تا از کیفیت آن اطمینان حاصل شده و برای ورود به بازار آماده شود.
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net
میبینیم که ورقه های فیبر کربنی برش خورده و با دقت زیادی روی شاسی قرار می گیرند.
گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
این کوره غول پیکر هم برای بهبود دادن اجزای فیبر کربنی ماشین و به عبارت دیگر "پختن آن ها" به کار می رود!
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
مونتاژ کردن قسمت های مختلف بدنه هم که طبعا کاری زمانگیر و رنج آور است.
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
این هم از آماده سازی بخش های داخلی بدنه اتومبیل.
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net
هر موتوری قبل از قرار داده شدن روی وسیله نقلیه، مورد آزمایش قرار می گیرد. سیستم های ترمز، خود ترمزها و همچنین سیستم کنترل پایداری هم مورد آزمایش قرار میگیرد.
گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org
جالب اینکه در فرایند طراحی ارگونومی کارگران هم در نظر گرفته می شود و در مواقع لزوم، بدنه جابه جا شده و دوران داده می شود تا به کارگران بخش مونتاژ فشار وارد نشود. آنها مجبور نیستند خم شده و به زیر ماشین بروند.
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
به مراحل پایانی مونتاژ نزدیک می شویم. می بینیم که پنجره های مشبک در عقب ماشین در حال نصب شدن هستند. این پنجره ها به تخلیه گرمای موتور کمک می کنند.
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
هر خودروی ساخته شده توسط یک راننده حرفه ای به دقت مورد آزمایش قرار می گیرد تا هنگام تحویل به مشتری مشکلی نداشته باشد. دقت کنید که هنگام آزمایش داخل اتومبیل به طور کامل با یک کاغذ مخصوص پوشانده می شود تا هیچ آلودگی سبب کثیف شدن داخل خودرو نشود.
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
تصاویری دیگر از قسمت های مختلف تولید و مونتاژ قطعات لامبورگینی :
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتـی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.net
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
و این هم از محصول نهایی. زیباست و برای ساختش زحمت زیادی کشیده شده. برای خریدنش هم باید زحمت بسیار کشید. نگهداری اش هم کار زحمت بری است. پس بهتر است فقط به آن بگوییم که از آشناییت خوشحالیم لامبورگینی ...
گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
بخش فال روزانه همه روزه ، حتی در روزهایی که به گروه ایمیل ارسال نمیشود آپدیت خواهد شد
برای ورود به بخش اختصاصی "فال روزانه" بر روی لوگوی زیر کلیک کنید
جهت مشاهده فال روزانه کلیک کنید
لینک صفحه فال روزانه : www.Persian-Star.org/fal
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
![]() |
![]() |
|
از فردی پرسیدند چی کار می کنی؟ شغلت چیست؟ گفت: عضو ناجا هستم..... البته منظورم نیروی معظم انتظامی نیست!..... پس این ناجا کدام است؟ .....گفت نیروهای آویزان! ......منظورتان چیست؟ ..... ما نیروهایی هستیم که بیست و اندی برای نظام جمهوری اسلامی کار کرد ه ایم؛ احتمالا خدمت کرده ایم؛ تجربه کسب کرده ایم؛ بعد از بیست سال گفته اند به سلامت!...... نه به سلامت نه! …..معلق شده ایم و شده ایم آویزان! با کنار رفتنمان مشکل نداریم. ولی جایگاه و مسوولیت جدیدمان هم معلوم نیست. معلوم نیست در سازمان چه کاره ایم؟ تازه علاوه بر این حالا باید انقلابی بودنمان، مسلمان بودنمان و حتی ایرانی بودنمان را هم اثبات کنیم! از طرفی مسوولیت اجرایی نداریم، از طرف دیگر به عنوان یک کارمند و یا کارشناس هم مشکل داریم کار کنیم! مدیران جدید نمی توانند ما را به عنوان کارشناس بپذیرند! یا معذوریت دارند و احترام می گذارند و یا ما را مخل می دانند! بنابر این ما شده ایم "نیروهای آویزان!" معلوم نیست چکاره ایم؟ آوزیزان سیستم اداری تا اجل برسد و یا زمان بازنشسگی فرا رسد. گفتم این که نگرانی ندارد! اندکی تامل کنی می بینی بسیاری از مدیران فعلی هم عضو"ماجا" هستند! یعنی "مدیران آویزان!"؛ اندکی تامل کنی می بینی بیشتر مدیران آویزانند! در سازمان "الف" استخدام شده اند؛ مدیریت سطح سرپرستی را در سازمان "ب" به دست آورده اند؛ ظرف مدت کوتاهی به مدیریت سازمان "ج" ارتقا یافته اند. بعد از مدت کوتاهی از مدیریت سازمان "ه" برکنار شده اند! تازه برخی هنوز استخدام نشده اند، ولی مدیر شده اند! می بینی که، کدام آویزان نیستند؟! به نظر شما این گونه افراد کارمند کدام سازمانند؟ تعلق به کجا دارند؟ آیا هر یک از سازمان در بدنه خود حاضرند چنین فردی را به عنوان همکار خود بپذیرند؟ سازمان اصلی شاید به سختی بپذیرد. ولی سازمان های بعدی هرگز نمی پذیرند. مثلا در وزارت کشور که بیشتر از هر جا مدیران آویزان حضور دارند، همیشه این تفکیک وجود دارد که فلانی وزارت کشوری است و دیگری وزارت کشوری نیست. بعضی از سازمان های ریشه دار و حرفه ای در داخل کشور هم به درستی اجاز ه برگشت به نیروهایی که جابجا شده و یا مامور شده اند نمی دهند. به عبارتی هر مدیری که پستی در خارج از سازمان خود پذیرفته به گونه ای از سازمان قبلی جدا شده و آویزان سازمان دوم و سوم شده است و به هیچ وجه جذب سازمان جدید نیز نشده است. از طرفی از سازمان اصلی خود نیز جدا شده، هر چند پیوند محدودی حفظ کرده باشد، باز هم آویزان است. · مدیران آویزان فاقد تعلق سازمانی و تعهد سازمانی هستند؛ · به محض این که فرصت جدید بهتری بر اساس معیارهای شخصی پیش بیاید، به راحتی از یک سازمان به سازمان دیگر می روند؛ ظاهرا به دنبال گمشده خود می گردند! · مدیران آویزان هزینه های آموزشی و هزینه هایی که در حین کسب تجربه بر سازمان تحمیل می کنند را از منظر سازمانی به هدر می دهند؛ · مدیران آویزان غالبا منافع فردی را بر منافع سازمانی ترجیح می دهند؛ · سازمان نمی تواند روی نیروهای آویزان برنامه ریزی و یا سرمایه گذاری کند؛ · مدیران آویزان به هیچ سازمانی وفادار نیستند؛ · مدیران آویزان منافع افراد و گروهای بیرونی ذینفوذ را به منافع سازمانی ترجیح می دهند. در حالی که در بیشتر نقاط جهان جابجایی برون سازمانی رفتار نامیمون و نابهنجار اداری ارزیابی می شود در ایران به عنوان یک رفتارغالب مدیران حتی امتیاز ارزیابی می شود. به گونه ای که عده ای می گویند از این پست خسته شده ام و به راحتی به سازمان دیگر می روند. در ژاپن اگر فردی سازمان خود را تغییر دهد در سازمان بعدی به سختی پذیرفته می شود. زیرا معتقدند این فرد وفادار نبوده و دوباره از سازمان ما هم خواهد رفت. چه دلیلی دارد که یک سازمان بر روی فردی سرمایه گذاری کند که به محض این که فرصت شغلی بالاتری را یافت سازمان اصلی خود را ترک کرده و به سازمان دیگری می پیوندد. معمولا در ژاپن هر کسی که از سازمان خود می رود به شرطی در سازمان جدید پذیرفته می شود که مسیر خدمتی را از اول آغاز کند از طرفی رابطه اش را با سازمان قبلی قطع کند. به همین دلیل جابجایی بین سازمانی در بسیاری از کشورها حداقل است. دلیل و انگیزه ای برای جابجایی افراد وجود ندارد. مخصوصا این که بخواهد رابطه اش را سازمان قبلی را حفظ کند. به راستی اگر این افراد شایستگی احراز پست مدیریتی را دارند، چرا در سازمان خود مسسیر خدمتی مدیریتی را احراز و طی نکند؟ اگر نداشته اند، چرا در سازمان دیگر به او مسوولیت مدیریتی داده می شود؟ |
چراغ دانایی

جهنم تاریک بود. جهنم سیاه بود . جهنم نور نداشت. شیطان هر روز صبح از جهنم بیرون می آمد و مشت مشت با خودش تاریکی می آورد. تاریکی را روی آدم ها می پاشید و خوشحال بود، اما بیش از هر چیز خورشید آزارش می داد...
خورشید ، تاریکی را می شست . می برد و شیطان برای آوردن تاریکی هی راه بین جهنم و روز را می رفت و برمی گشت. و این خسته اش کرده بود.
شیطان روز را نفرین می کرد. روز را که راه را از چاه نشان می داد و دیو را از آدم.
شیطان با خودش می گفت: کاش تاریکی آنقدر بزرگ بود که می شد روز را و نور را و خورشید را در آن پیچید یا کاش &
و اینجا بود که شیطان نابینایی را کشف کرد: کاش مردم نابینا می شدند. نابینایی ابتدای گم شدن است و گم شدن ابتدای جهنم.
***
اما شیطان چطور می توانست همه را نابینا کند! این همه چشم را چطور می شد از مردم گرفت!
شیطان رفت و همه جهنم را گشت و از ته ته جهنم جهل را پیدا کرد. جهل را با خود به جهان آورد. جهل ، جوهر جهنم بود.
***
حالا هر صبح شیطان از جهنم می آید و به جای تاریکی، جهل روی سر مردم می ریزد و جهل ، تاریکی غلیظی است که دیگر هیچ خورشیدی از پس اش بر نمی آید.
چشم داریم و هوا روشن است اما راه را از چاه تشخیص نمی دهیم .
چشم داریم و هوا روشن است اما دیو را از آدم نمی شناسیم.
وای از گرسنگی و برهنگی و گمشدگی.
خدایا ! گرسنه ایم ، دانایی را غذایمان کن.
خدایا ! برهنه ایم ، دانایی را لباس مان کن.
خدایا !گم شده ایم ، دانایی را چراغ مان کن.
***
حکیمان گفته اند: دانایی بهشت است و جهل ، جهنم.
خدایا ! اما به ما بگو از جهنم جهل تا بهشت دانایی چند سال نوری ، رنج و سعی و صبوری لازم است !؟1
************* ******* ***** ***
اشاره
رسولخدا فرمودند: «يا اباذر ساعتى نشستن در مجلسى كهدر آن گفتگوى علمى باشد بهتر است در نزد خدا، و محبوبتر است از بيدارى هزارشب، كه در هر شبى هزار ركعت نماز خوانده شود، و محبوبتر است از هزار جهاد درراه خدا، و از دوازده هزار مرتبه ختم قرآن، و عبادت يك سال كه روزهاى آن را روزه بگيرند و شبهاى آن را احياء بدارند.و هر كه از خانه خود بيرون رود به قصد اخذمسالهاى از مسائل علميه به هر قدمى كه برمىدارد خداوند عالم مىنويسد از براى او ثواب پيغمبرى از پيغمبران، و ثواب هزار شهيد از شهداى جنگ بدر، و به هر حرفى كهاز عالم بشنود يا بنويسد شهرى در بهشتبه او عطا مىفرمايد، و طالب علم را خدادوست مىدارد، و ملائكه و پيغمبران او را دوست دارند، و دوست ندارد علم را مگراهل سعادت.
پس فرمودند: «خوشا به حال طالبان علم، و نظركردن به روى عالم بهتر است ازآزاد كردن هزار بنده و هر كه دوست دارد علم را بهشت از براى او واجب است وداخل صبح و شام مىشود با خوشنودى خدا و از دنيا نمىرود مگر اينكه از شراب كوثربنوشد و از ميوه بهشتبخورد و در قبر كرم بدن او را نمىخورد و در بهشت رفيقخضر - عليه السلام - خواهد بود.
سلام دوستان
نظرتونو درباره ي مطلب وب بدين ممنون ميشم
میخواهم عوض شوم!چرا باید دلتنگ آغوشت باشم؟ میخواهم تو دلتنگ آغوشم باشی! می خواهم آن سیب قرمز بالا درخت باشم ،در دورترین نقطه....دقت کن!!! رسیدن به من آسان نیست،اگر همتش را نداری، آسیبی به درخت نزن به همان سیب های کرم خورده روی زمین قانع باش......
..........


شیشه ای مشکند یک نفر می پرسد که چرا شیشه شکست؟ یک نفر میگوید:شاید این رفع بلاست،دیگری میگوید:شیشه پنجره را باد شکست؟ "دل من سخت شکست"هیچکس هیچ نگفت،غصه ام را ندید... از خودم پرسیدم ارزش قلب من از شیشه یک پنجره هم کمتر بود!؟
افسانه ها را رها کن دوری و دوستی کدام است؟؟!! فاصله هایت که عشق را می بلعند....... من اگر نباشم دیگری جایم را پر میکند..به همین سادگی!
یه شب سه نفر برای خوش گذرونی میرن بیرون .... ... فرداش وقتی بیدار میشن توی زندان بودن ...
در حالی که هیچی یادشون نمیومده اینو میفهمن که به اعدام روی صندلی الکتریکی محکوم شدن ....
نوبتِ نفر اول میشه که بشینه روی صندلی. وقتی میشینه میگه : من توی دانشگاه , رشته خداشناسی خوندم و به قدرت بی پایان خدا اعتقاد دارم .... میدونم که خدا نمیذاره آدم بیگناه مجازات بشه ....
کلید برق رو میزنن ... ولی هیچ اتفاقی نمیفته ....
به بی گناهیش ایمان میارن و آزادش میکنن ...
نفر دوم میشینه روی صندلی و میگه : من توی دانشگاه حقوق خوندم ....
به عدالت ایمان دارم و میدونم واسه آدم بی گناه اتفاقی نمیفته ...
کلید برق رو میزنن و هیچ اتفاقی نمیفته ...
به بی گناهی اون هم اعتقاد میارن و آزادش میکنن ....
نفر سوم میاد روی صندلی و میگه : من توی دانشگاه , رشته برق درس خوندم و به شما میگم که وقتی این دو تا کابل به هم وصل نباشن هیچ برقی وصل
به قاب ها خیره میشوم عکست که پیر نمیشود پیرم میکند
برای بعضی درد ها نه می توان گریه کرد نه می توان فریاد زد..... فقط می توان نگاه کرد و بی صدا شکست....
به امید خدا به زودی در این وبلاگ آموزش صدابرداری و نصب وتنظیم سیستم های رایج صوتی در هیات مذهبی را به علاقه مندان به این رشته آموزش خواهیم داد.همانطور که دست بالای دست زیاده مارا از تجربیات و آموزش های خود دریغ نفرمایید. |
نام من سرباز کوي عترت است ، دوره آموزشي ام هيئت است . |
حضرت امام کاظم علیه السلام درضمن حدیثی که
ازرحلت خویش خبری می دادند،فرمودند:
چیزی از خاک قبر من برندارید تابه آن تبّرک
جویید چرا که خوردن هر خاکی جز تربت جدّم
حسین علیه السلام ،بر ما حرام است، خدای متعال
تنها تربت کربلا را،برای شیعیان ودوستان
ماشفا قرار داده است. جامع احادیث الشیعه،ج12،ص533.
امام صادق علیه السلام فرمودند: سجده بر تربت حسین علیه السلام حجابهای هفتگانه
را پاره می کند.
مصباح المجتهد،ص511؛وبحار الانوار،ج98،ص135 التماس دعا |
وصيت نامه امام حسين (ع)

هر کس بد ما به خلق گوید ما دیده به غم نمی خراشیم ما خوبی او به خلق گوییم تاهردو دروغ گفته باشیم |
خدایا!
به دل های پروانه وش شمعی شایسته عنایت کن که در پای هر کرم شب تابی فرو نیایند وپیش هر چشم کور سویی جان نسپارند!
خدایا!
آن چنان غریق دریای غربتمان مکن که به سمت هر خاشاک عاطفه ایی دست نیاز دراز کنیم.پناه بر تو از تنهایی وغربت وبی کسی!
خدایا!
دراین هرزه بازار نگاه ها وقلبها،دل ماراازآن خودت وچشم ما رانگران خودت کن!
خدایا!
دستمان تهی وآلوده به معصیت است.امادلمان سرشار از عشق ومحبت است.به دستمان نگاه نکن.به دلمان هم نگاه نکن .به دست خودت ودل خودت نگاه کن.
|
سلام دوستان
ازتمامي صفحات وب ديدن كند چون وب مابه روزه همه ي مطالب تازه هستند
.: Weblog Themes By Pichak :.